KARRIERED ÚJ FEJEZETE DEBRECENBEN KEZDŐDIK - VÁR A TRANS-SPED!

KARRIERED ÚJ FEJEZETE DEBRECENBEN KEZDŐDIK - VÁR A TRANS-SPED!
Köztünk a helyed, ha úgy gondolod, hogy a logisztikai szakma jóval több, mint egy egyszerű munka: valódi hivatás, mely a cégek működésének láthatatlan, ám nélkülözhetetlen fogaskereke, és egyben az üzleti siker záloga!

 

LEGYÉL TE IS A DEBRECENI RÉGIÓ MOTORJA 

  

Pályakezdő vagy, esetleg szakmai gyakorlati helyet keresel, vagy éppen a duális képzés érdekel? Frissen végeztél és szeretnél azonnal elhelyezkedni a szakmádban? Már rendelkezel tapasztalattal a munka világában és megfelelő ugródeszkát keresel karriered következő nagy lépéséhez? Nálunk jó helyen jársz!

Nyitott pozíciók

 

 

HOZD MOZGÁSBA A VILÁGOT A TRANS-SPEDDEL 

  • Izgalmas, sokrétű feladatok, változatos munkakörök és rendezett, modern munkakörnyezet - itt garantáltan megtalálod a helyed! 
  • Nálunk a vezetők ajtaja mindig nyitva áll! Személyes kapcsolatok, valódi csapatjáték és egy fiatalos, dinamikus munkaközösség - ez a Trans-Sped. 
  • Nálunk a személyes fejlődésnek nincs gátja - minden eszközt megadunk, hogy elérhesd céljaidat!

 

POZÍCIÓK, MELYEK CSAK RÁD VÁRNAK 

 

Kövesd álmaid sofőrként a volán mögül, járd az utakat a legkorszerűbb kamionok egyikével! 

Nálunk raktárkomplexumokat tölthetsz meg élettel! Raktáros és gépkezelő kollégaként minden mozdulatoddal értéket teremthetsz, az általad mozgatott árucikkek pedig számtalan emberhez jutnak el!

Inkább a háttérből mozgatnád a szálakat? Csatlakozz hozzánk fuvarszervezőként, logisztikai ügyintézőként vagy adminisztrátorként! Legyél te a precizitás nagymestere, aki biztosítja, hogy minden a megfelelő helyre kerüljön, a megfelelő időben. 

Jelentkezem

 

 

MIT NYÚJT A TRANS-SPED? 

  • Betanulási programot 
  • Ajánlási, esetenként belépési bónuszt 
  • Munkába járás támogatását és dolgozói kedvezményeket 
  • Versenyképes juttatási csomagot 
  • Cafetériat választható elemekkel 
  • Teljesítmény alapján bónuszt 
  • Védőháló egészségbiztosítást 
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőséget 
  • Nagyvállalati környezetet, mégis családias légkört 
  • Modern munkakörnyezetet 

 

NÁLUNK A JELENTKEZÉSI/ KIVÁLASZTÁSI FOLYAMAT IS NEKED KEDVEZ 

Amennyiben fizikai munkakörre jelentkezel hozzánk: 

  1. Telefonos előszűrés 
  2. Személyes interjú 
  3. Már nyílik is karriered új ajtaja, az ajánlat elfogadása után várunk a belépőnapon a Trans-Spednél!

Amennyiben szellemi pozíció érdekel, kattints az alábbi linkre, ahol betekintést nyerhetsz a folyamat részleteibe!

 

 

KAPJ VÁLASZT KÉRDÉSEDRE - GYIK  

Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, hogy segítsünk neked! Kattints, hogy a GYIK szekcióban választ találj az előzetesen felmerülő kérdéseidre!

 

A Trans-Spednél nagy hangsúlyt fektetünk a munkatársaink szakmai fejlődésére és előrelépésére. Cégünk számos képzési lehetőséget kínál, beleértve a nyelvi képzéseket, belső soft skill tréningeket, és amennyiben szükséges, külső szakmai képzésekre is biztosítunk lehetőséget. A munkatársaink számára kiemelt cél, hogy folyamatosan bővítsék tudásukat és készségeiket, hiszen ez nemcsak a személyes fejlődésüket, hanem a vállalat sikerességét is elősegíti. Példaként említhetjük, hogy a cégen belüli előrelépésre számos lehetőség adódik. Több olyan munkatársunk van, akik sofőrként kezdték pályafutásukat nálunk, majd a fuvarozási operatív osztályvezető vagy járművezetői csoportvezető pozícióig jutottak. Az értékesítési területen is van példa ilyen karrierútra, ahol az igazgatónk key account managerként indult, majd a jelenlegi vezetői pozíciójáig fejlődött. Összességében a Trans-Spednél fontosnak tartjuk, hogy munkatársaink számára megteremtsük a szakmai fejlődés és előrelépés lehetőségét, ezzel is támogatva hosszú távú karrierútjukat. 

A teljesítmény és eredményesség mérésére egy több szempontú megközelítést alkalmazunk, amely három fő tényezőt vesz figyelembe. Az első a vállalat teljesítménye, amely az egész szervezet eredményeit méri és tükrözi a vállalat sikerét az adott pénzügyi év során. A második tényező az adott igazgatóság teljesítménye, amely az egyes üzleti egységek vagy osztályok hozzájárulását méri a vállalati célok eléréséhez. Végül, a harmadik tényező az egyéni teljesítmény, amely az egyes munkavállalók személyes hozzájárulását és eredményeit értékeli a kitűzött célokhoz viszonyítva. A teljesítményértékelő beszélgetések során ezeket a szempontokat részletesen átbeszéljük, majd az év végén ezek alapján kerül sor az évértékelő beszélgetésre, amely alapján kerül a bónusz kifizetésre, amely a vállalat, az igazgatóság és az egyén teljesítményének együttes eredménye. 

A munkavégzéshez biztosított eszközök közé tartozik egy mobiltelefon, egy laptop, amelyet Microsoft 365 munkakörnyezetben használunk. 

A vállalat nagy hangsúlyt fektet a munkavállalók jólétére és a munkahelyi egyensúlyra. Teljesítményalapú bónuszrendszerrel támogatjuk azokat a kollégákat, akik kiemelkedő eredményeket érnek el, amit éves kifizetéssel jutalmazunk. Cafetéria rendszerünk rugalmas, a dolgozók számára választható elemekkel, amely már az első három hónapban is jár. Az első három hónapban a cafetéria felfüggesztésre kerül, és a harmadik hónapban egy összegben kerül kiutalásra, ezt követően pedig havonta számoljuk el. Az agglomerációból érkező kollégák munkába járását is támogatjuk, így segítve a kényelmesebb és költséghatékonyabb bejárást. Emellett bizonyos munkakörökben lehetőség van a Home Office-ra is, ami hozzájárul a munka-magánélet egyensúlyának megteremtéséhez. 

Az adott munkakörtől függően a home office lehetőség biztosított. 

A jelentkezés elektronikusan történik a Traffit rendszerén keresztül, ahol az önéletrajzot is be kell nyújtani. Amennyiben a jelölt szakmai tapasztalata megfelel a hirdetésben szereplő elvárásoknak, telefonon felvesszük a kapcsolatot a jelölttel és egyeztetjük a további lépéseket. Szellemi munkakörök esetében a következő lépés egy online interjú, amelyen a közvetlen vezető és a HR szakember is részt vesz. Ezen az interjún átbeszéljük az elvárásokat. Ha az online interjú sikeres, személyes találkozóra kerül sor a munkavégzés helyszínén. Ha ez a találkozó is eredményes, írásos ajánlatot teszünk. Az ajánlat elfogadása után megkezdődik a beléptetési folyamat, amely magában foglalja az adminisztrációt, oktatásokat és az onboardingot. 

Mindhárom gépcsoport: 3312,3313,3324 

Folyamatos, 2 műszak, több műszak 

Raktáros, tehergépjármű-vezető, gépi anyagmozgató, kézi anyagmozgató, raktári adminisztrátor, karbantartó, gépkezelő 

Munkavédelmi cipő, munkavédelmi ruha 

CE kategória, PÁV III, GKI, Digitális sofőrkártya, bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvány 

 

 

 

VÁR A TRANS-SPED CSALÁD!  

A Trans-Sped magyar családi tulajdonban lévő vállalat, mely 1990 óta van jelen a logisztikai piacon. Nemzetközi szállítmányozó vállalkozásként kezdtük tevékenységünket, az elmúlt 3 évtizedben azonban a logisztika különböző ágait kiszolgáló leányvállalatainkkal, országos irodahálózatunkkal és divízióinkkal egy közel 800 főt foglalkoztató cégcsoporttá fejlődtünk. 

Vállalatunk sikerének kulcsa elkötelezett munkavállalóinkban rejlik. Többszörös Szerethető Munkahelyként és Családbarát Munkahelyként fontos számunkra, hogy támogassuk egymást, és egy összetartó csapatot alkossunk. A Trans-Spednél törekszünk arra, hogy megőrizzük a munkahelyünk családias hangulatát. Meggyőződésünk, hogy a munka és a magánélet nem egymást kizáró, hanem egymást erősítő tényezők.   

 

 

KAPCSOLAT 

Ha felkeltettük érdeklődésed és szívesen beadnád jelentkezésed egy pozícióra, esetleg kérdésed merülne fel, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a toborzas@trans-sped.hu e-mail címen.  Amennyiben jelenleg nincs olyan nyitott pozíciónk, amely megfelelne számodra, látogass el a www.transsped.traffit.com/career/ oldalára és regisztrálj a Trans-Sped adatbázisába! A regisztrációt követően a GDPR előírásainak megfelelően tároljuk az adataidat, és automatikusan értesítünk, amint találunk számodra megfelelő álláslehetőséget!