A cégünk érdekeltségébe tartozó, innovatív logisztikai, fulfillment és dropshipping megoldásokat nyújtó Webshippy bemutatta újításait, melyek között robotizáció, nemzetközi piacra lépés és aznapi kiszállítás is szerepel.
A Trans-Sped az elmúlt év végén vásárolt 27%-os tulajdonrészt a logisztikai digitalizációban élen járó startupban, a Webshippyben. A stratégiai partnerség mindkét fél számára gyümölcsöző, hisz a Webshippy informatikai megoldásait a Trans-Sped több évtizedes logisztikai tapasztalatával és erőforrásaival kiegészítve az e-kereskedelemben aktív kis- és nagyvállalatok minden igényét ki tudják elégíteni fulfillment szolgáltatásukkal.
A Budapest Music Centerben megrendezett eseményen egyszerre 5 olyan hírrel szolgáltak a cégek képviselői, melyek előremutató és innovatív irányt vetítenek elő az magyarországi logisztikai szolgáltatók között.
Bejelentették:
- a Webshippy Prio szolgáltatást, mely a Webshippy saját, aznapi kiszállítás szolgáltatása
- a Trans-Speddel közös fulfillment szolgáltatást, mely az erre a célra kialakított, 15 ezer négyzetméteres teljesítési központból történik
- a Webshippy rendeléskezelő és e-logisztikai csomagolás-optimalizáló rendszerének elérhetővé tételét a nagyvállalatok számára
- a teljesítési központokba integrált robottechnológiát
- a Webshippy és a Trans-Sped nemzetközi piacra lépését saját robotizált teljesítési központokkal, mely az első digitalizált fulfillment center hálózatot fogja jelenteni Kelet-Európában
Nézd meg a teljes előadást!
A bejelentésekről részletesebben tájékozódhatsz a Webshippy weboldalán.