Trans-Sped ZERO - Csomagolásmentes kiszállítás a fenntartható logisztikáért

Trans-Sped ZERO - Csomagolásmentes kiszállítás a fenntartható logisztikáért
A Trans-Spednél az e-kereskedelmi szolgáltatásaink esetében maximálisan alkalmazkodunk ügyfeleink igényeihez, és rugalmasan igazodunk a mai kor elvárásaihoz. A Trans-Sped ZERO szolgáltatásunk csomagolásmentes kiszállítást biztosít a környezettudatos és innovatív megoldásokat kereső és alkalmazó kereskedők számára.

A megrendelt termékeket eredeti csomagolásában zárható, plombálható, többször használatos ládákba helyezzük. Így kiszállításkor nem használunk fel felesleges csomagolóanyagot, helykitöltő anyagot, és a ládák stabilitásának köszönhetően a sérülésveszély is csökken. Kiválóan alkalmas nagy értékű és érzékeny áruk szállítására is. A jól nyomon követhető folyamatokból adódóan a felelősségi körök is  egyértelműen körülhatárolhatóak. A visszaforgatható ládákat rendszeresen tisztítjuk, így szinte új állapotban felhasználjuk újra más megrendelések kiszállításához.

 

Kinek ajánljuk?

 

A szolgáltatást egyrészt az e-kereskedelem területén aktív ügyfeleink részére javasoljuk az ügyfél készletének kezelésével, de a szolgáltatás már raktárlogisztikai szolgáltatás nélkül, a visszaforgatható ládák kihelyezésével is elérhető, volumentől függően akár az egész ország területén.

 

 

ZERO szolgáltatás előnyei

 

Környezetbarát és költséghatékony

  • A megrendelés elemeit saját csomagolásukban kézbesítjük, plusz térkitöltő és csomagolóanyag nélkül.
  • Költségcsökkenés érhető el a megtakarított csomagolóanyagoknak köszönhetően (doboz és térkitöltő).
  • Kihelyezett szolgáltatás esetén is hatékony és gyorsított csomagolási eljárás: a ládák könnyen, gyorsan és biztonságosan pakolni).

 

E2E logisztikai megoldás

  • Raktárlogisztikai megbízással kiegészítve a teljes folyamatért a Trans-Sped felel a csomag összekészítésétől a tételes kézbesítésig.
  • Sérülések kockázatának minimalizálása (stabilabb és biztonságosabb csomagolás és szállítási mód), termékek tételes átvétele
  • Termékek tételes átvétele, azonnali címzett általi visszajelzési és visszáruzási lehetőség
  • Utánvétes fizetési lehetőség (bankkártya, készpénz), számos külön státuszjelzés, mely kiszámíthatóbb bevételkövetést eredményez.
  • A partnereink igényeire szabott különleges szolgáltatások is megvalósíthatóak: lásd Próbafutár, ahol a csomagolásmentes kiszállítás során a vevő a megrendelt cipőt átvételkor fel is tudja próbálni, ha pedig nem megfelelő, rögtön vissza is küldheti.
  • Kétszeri fix kézbesítési kísérlet és garantált telefonhívás a szállítás előtt.

 

Kimagasló informatikai háttér/magas személyre szabhatóság

  • Betekintő nézet ügyfeleinknek (csomagok részletei, térképes nyomkövetés, historikus adatok)
  • Komplex riportásási lehetőségek biztosítása
  • Ökolábnyom további csökkentése járatoptimalizáló szoftver révén
  • Számos kézbesítési és státuszkezelési lehetőség
  • Folyamatos kommunikációs és nyomon követési lehetőség (sms, e-mail, Track and Trace link)

 

Egyedi integrációs és konfigurációs lehetőségek biztosítása

 

 

Újrahasznosítható és zárható ládák pontos paraméterei

 

  • Nagyméretű láda: 60 cm*40 cm*40 cm – terhelhetőség: 30 kg
  • Kisméretű láda: 40 cm*30 cm*26,4 cm – terhelhetőség: 15 kg
  • Túlméretes termék saját csomagolásának használata
  • Osztott láda kialakítás is elérhető (üvegek és sérülékeny termékekhez)

 

 

Díjszabás

 

A díjszabás minden esetben egyedi megállapodás és kalkuláció eredménye. Általánosságban megrendelés vagy csomagszám alapú elszámolást alkalmazunk ügyfeleinknél, a kiegészítő szolgáltatások, területi lefedettség és szolgáltatásmix függvényében.

 

Kapcsolat

 

Amennyiben felkeltette érdeklődését szolgáltatásunk, forduljon bizalommal kollégánkhoz!