WAREHOUSE LOGISTICS

The more than 200.000 m² of indoor warehouse capacity is suitable for storing goods requiring heating or tempering. The warehouses offer possibilities for storage in shelves as well as blocks. Larger warehouse capacities are featured at the Debrecen, Tata, Tatabánya, Tiszaújváros, Székesfehérvár, Körösladány, Miskolc, Nyíregyháza, Kiskunhalas and Budapest sites.




More >

Services

  • Short and long term storage
  • Barcode based goods management
  • Stock and traffic report on request
  • Storage-level inventory
  • Internet access to stock

 

Security

  • Stock and liability insurance
  • Guard service, access control system, reception service
  • 24-hour fire and burglar alarm system

With the standardization of logistics processes the service and thus the work processes of the clients are becoming simpler. However, the level of the clients’ competitiveness usually depends on that added “plus” that helps them to get ahead of the competition. Trans-Sped has vast experience in identifying and then utilizing this factor in a flexible and tailored fashion.




More >

Tailored logistics solutions

  • Reviewing, planning and optimizing logistics processes
  • Preparation for distribution
  • Packaging, filling
  • Confectioning
  • Labelling, marking
  • Repackaging
  • Unit load production
  • Returned goods handling
  • Quality control

A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatásával jobban kontrollálhatóak a logisztikai folyamatok, mint a házon belüli menedzseléssel és önellenőrzéssel. Raktárirányítási rendszereinket a termelést végző cég vállalatirányítási rendszerébe integrálva vagy közvetlen hozzáféréssel nyomon követheti a megrendelő, így mindig pontos képet kaphat a készletekről és a Trans- Sped által irányított logisztikai folyamatokról. A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatása nemcsak transzparens, de számonkérhető is. A szolgáltatás megkezdése előtti folyamat során a megrendelővel közösen olyan KPI-okat és ütemezést határozunk meg, amelyek alapján mérhető, kiértékelhető a Trans-Sped által nyújtott teljesítmény.


More >
  • complex warehouse logistics services
  • cross docking, transhipment, consignment storage
  • picking and packing, separation, managing unique processes
  • full support towards outsourcing activities

 

A Trans-Sped akár a megrendelő teljes logisztikai kiszolgálását is képes átvenni, a személyzettel együtt. Bizonyos esetekben felmerül az igény, hogy egy cég a teljes logisztikai tevékenységét vagy az ezzel foglalkozó komplett stábját kiszervezze, hogy csak a termék gyártására-fejlesztésére koncentrálhasson. A kiszervezés alapos és körültekintő előkészítést igénylő, hosszas folyamat, amelyben a Trans-Sped nemcsak a kiszervezett munkát veszi át, de az ahhoz szükséges átalakítási procedúra lebonyolításában is partner.

A Trans-Sped több száz fős sikeres kiszervezési folyamatban is rendelkezik tapasztalattal. Az ügyfeleinket pontosan kidolgozott és a gyakorlatban tökéletesített kiszervezési protokollal segítjük, és szakértői támogatással vesszük át a vállalati rendszerek, a termékek és a know-how ismeretét, amelyek egy ilyen jelentős lépéshez elengedhetetlenek. Kiszervezési tudásunk segítségével a lehető legkisebb kényelmetlenséggel tudjuk lebonyolítani a logisztikai feladatok és a bennük dolgozók átvételét, akár jogfolytonosan is.

A kiszervezés legfontosabb eleme a korábbi stáb és szaktudás megőrzése és továbbképzése. A megrendelő korábbi alkalmazottait átvilágítjuk, és ha alkalmasak, továbbképezzük és integráljuk őket a Trans-Sped munkaszervezetébe, ügyelve arra, hogy minél kevesebb személyes bizonytalansággal éljék át a váltást. A folyamat végén korábbi munkahelyükön dolgoznak tovább, de már a Trans-Sped munkavállalóiként, szolgáltatói szemlélettel, továbbfejlesztett szaktudással.

 

TRANS-SPED FULFILLMENT SZOLGÁLTATÁS: MEGOLDÁS E-KERESKEDŐKNEK

A webáruházak logiszikai kiszolgálása, a megrendelők számára történő közvetlen kiszállítás speciális kihívást jelent, így a megfelelő logisztikai szolgáltató kiválasztása kulcsfontosságú. Szaktudás nélkül, ad hoc végzett logisztikai folyamatokkal már havi néhány ezer csomaggal működő rendszer is működésképtelenné válhat. Egy profi, tapasztalt logisztikai szolgáltató a folyamat hatékony és pontos kezelésén felül további hozzáadott értéket is teremthet az e-kereskedők számára.

További információ a Trans-Sped E-kereskedelmi Logisztikai szolgáltatásáról. 

 

Hogyan szervezheti ki a raktárlogisztikai szolgáltatását a Trans-Spednek?

 

Folyamatfelmérés

Felmérjük a potenciális ügyfeleink jelenlegi folyamatait, megismerjük az igényeinket, és feltérképezzük a jövőbeli víziójukat.

 

Optimalizálási javaslat

A felmérés eredményeként, ahol indokolt, optimalizálási javaslatot teszünk, hogy minél hatékonyabb folyamatot tudjuk biztosítani.

 

Ajánlatadás

A felmérés és optimalizálás alapján meghatározzuk a feladat professzionális elvégzéséhez szükséges erőforrásokat, mely alapján elkészítjük az ajánlatunkat az ügyfél elképzelt struktúrájának megfelelően.

 

Utókövetés

Folyamatosan vizsgáljuk a tevékenységünk minőségét és hatékonyságát, így nem megfelelőség esetén javaslatot teszünk esetleges folyamatmódosításokra.

 

Go live

Alapos előkészület után, megfelelő erőforrások biztosítása után megkezdjük a szolgáltatás biztosítását.

 

Előkészület

Ajánlatunk elfogadása után, a szerződéskötés mellett előkészítjük a közös munkát, mely többek között a megfelelő humánerőforrás biztosítását, a szükséges technológiai eszközöket és informatikai kapcsolatok kialakítását is tartalmazza.

 

Ajánlatkérés

logistics process from warehouse construction and warehouse logistics to transportation, freight forwarding, and customs clearance procedures. In the spring of 2021, a new, more than 20,000 m² warehouse base in Nagytarcsa, Hungary, has started providing top-level, comprehensive logistics services to manufacturing and processing companies, and e-retailers sending more than 3,000 parcels/month. 


A Debreceni Logisztikai Központ és Ipari Park 28 hektáron terül el. Az épületek száma folyamatosan növekszik a bérlői igényekhez igazodó korszerű, modern raktárak megépítésével,  és emellett számos, a betelepült vállalkozások működését és fejlődését segítő alap- és kiegészítő szolgáltatást nyújt, amelyek körét a jelentkező igényeknek megfelelően folyamatosan bővíti.


More >

Az új szolgáltatást a Logicon Invest vállalattal való szoros együttműködésben valósítjuk meg és a göngyölegek teljes kezelésére, vagyis tárolásra, mosásra és gyártósorra való folyamatos beszállításra is kiterjed.


A Trans-Sped Borsod-Abaúj-Zemplén vármegyében több, mint 230 logisztikai szakembert alkalmaz. Miskolci raktárlogisztikai szolgáltatása mellett Szirmabesenyőn, raktárlogisztikai szolgáltatást nyújtó bázisával szolgálja ki a megrendelők igényeit. 



 


You can get in touch with us by e-mail at ajanlat@trans-sped.hu. If you wish to speak with us on the phone, contact our nearest sales representative using the options below.

Name: Anna Pápai
E-mail: papai.anna@trans-sped.hu
Phone: +36203579015

Magyarország térkép

Debrecen

Corporate headquarters, Office - Debrecen
Telephone:  +3652510120
Fax:  +3652510120
Sales
Telephone:  Péter Magyar +36202203759
Debrecen Logistics Centre and Industrial Park
Warehouse
Telephone:  Oláh-Halmai Edit

Környe

Sales
Telephone:  Edit Nyeste +36202526614
Warehouse
Telephone:  +36303860632

Miskolc

Sales
Telephone:  Péter Magyar +36202203759

Oradea

Sales
Telephone:  +40755747377
Warehouse
Telephone:  +40744788177

Szeghalom

Sales
Telephone:  Péter Magyar +36202203759

Székesfehérvár

Tata

Office - Tata
Telephone:  +3634586600
Sales
Telephone:  Edit Nyeste +36202526614
Warehouse
Telephone:  +34586600

Tiszaújváros

Sales
Telephone:  Péter Magyar +36202203759

Szirmabesenyő